מאת און יעקבסון 

שנה חדשה, תארים ישנים… שוב נבחרנו כמצטייני שירות של קיה ורבים שואלים אותנו מה סוד הקסם שלנו. אז הנה "המתכון"

 

מוסך מורשה דרך השטח, מוסך מורשה קיה

השנה שוב נבחר מוסך "דרך השטח בשרון" כמצטיין שירות של חברת קיה ונראה שנושא זה נהפך לעניין שבשגרה. ונשאלת השאלה: מה סוד הקסם שלנו? אז הנה המתכון שלנו. לגזור ולשמור:

1. שגרה. כן! שגרה! במוסך שלנו צוות עובדים מיומן וקבוע, שכבר שנים עובד יחד. כמעט ואין אצלנו תחלופה של עובדים, כך שגם אם ביקרתם אצלנו לאחרונה לפני מספר שנים, ותכנסו למוסך היום – תגלו את פרצופם המחייך של אותם אנשים. החל מפקידת הקבלה, נציגי השירות, מכונאים, מנהל מחסן חלפים, צוות מחלקת פחחות וצבע ואפילו החשמלאי.
2. צוות ותיק ומגובש. אחד היתרונות בצוות הקבוע, הוא היכולת שלנו להשקיע בהשתלמויות מקצועיות לעובדים. יתרון נוסף הוא הניסיון. אנו מכירים מכוניות של קיה לפנים ולפני ויודעים איך לטפל בהן בדרך המהירה, הנכונה והיעילה ביותר.
3. מקצועיות – חברת קיה בוחנת ומדרגת את רמת עובדיה בכל העולם באמצעות בחינות אינטרנטיות, שמטרתן לוודא כי לפחות עובד אחד בכל מוסך מורשה קיה יהיה ברמת הידע שנקבעה על ידי היצרן. רק בדרך השטח ישנה "נבחרת החלומות", ובה לא פחות משלושה בעלי מקצוע בעלי הדרגות הגבוהות של קיה: עודד, ינון ואיל. ינון – מאסטר חשמל; עודד – מאסטר מכונאות; איל – אקספרט ביועץ שרות.
4. שת"פ בין המחלקה הטכנית של טלקאר לדרך השטח. בזכות רמת הידע והמקצועיות הרבה של "נבחרת החלומות", קיים שיתוף פעולה יוצא דופן בין המחלקה הטכנית של קיה לבין דרך השטח, בכל הנוגע לטיפול באתגרים טכניים חדשים.
5. רמת תלונות לקוחות נמוכה מאד, יחסית למוסכים אחרים. בזכות רמתם הגבוהה של העובדים, המקצועיות הרבה ודרכי הפעולה המדויקות בטיפול במכוניות, ושביעות רצון הלקוחות, מוסך דרך השטח זכה לציון לשבח כתוצאה ממעורבות נמוכה מאוד של אנשי שרות קיה בטיפול בתלונות לקוחות המוסך.
6. סקרי לקוחות. יבואן קיה לא ממתין לטלפונים עם תלונות לקוחות, אלא עורך סקרי שביעות רצון לקוחות כל הזמן, במטרה לזהות נקודות תורפה ולמצוא דרכים להשתפר. ואיך הדבר נעשה? אחרי ביצוע טיפול תקופתי במכונית, רבים מהלקוחות מקבלים פניה מצד סוקרי החברה ונשאלים על שביעות הרצון שלהם מהמוסך, טיב השירות, משכו ושאר השאלות. מוסך "דרך השטח" זוכה לציונים גבוהים בקרב סקרים אלו.
7. התעניינות בלקוח אחרי שיצא מטיפול או תיקון. האמת היא, שאנחנו לא מחכים לקבל ציון לשבח ממחלקת השירות של קיה, או לשמוע מהם שיש לנו לקוח שאינו מרוצה. כי כמה ימים אחרי כל טיפול ותיקון שנעשה במוסכנו, מקבל הלקוח שיחת טלפון ממחלקת השירות האישית שלנו ובה אנו מוודאים שהכול בסדר, שהלקוח מרוצה ושבע רצון. ובמידה וכן התעוררה בעיה, אנו מזמינים את הלקוח לטפל בה, עד שביעות רצונו המלאה.
8. הענקת רכב חלופי בתיקוני אחריות ו/או פחחות צבע לרכב. כחלק ממדיניות השירות המחמירה של חברת קיה, אנו מקפידים שבכל מקרה בו אנו מטפלים בתביעת אחריות אשר משך הטיפול בה ארוך מיום אחד, יקבל הלקוח מכונית חלופית לשירותו. את מדיניות זו העתקנו גם לתיקוני פחחות וצבע הנעשים ללא קשר לאחריות זו. בכל תיקון פחחות וצבע הנמשך יותר מיום אחד, גם מקבל הלקוח מכונית חלופית לכל משך הזמן שמכוניתו בתיקון.
9. עמידה ברמת הנראות של המוסך, כפי שנקבע על ידי היבואן. לכל יבואן מערכת כללים וחוקים משלו, על איך הוא חושב שמוסך שמייצג אותו צריך להיראות. המוסך שלנו עומד בתנאי הסף האלו. החל בעמדות העבודה, מחסן החלקים, פינת ההמתנה, שילוט, ניקוי וכדומה. עובדה זו מעניקה לנו ציון גבוה יותר, הן מצד הלקוחות שלנו והן מצד ביקורות אנשי היבואן שנערכות מעת לעת.
10. שימוש בחלקים המאושרים על ידי המחלקה הטכנית של קיה. במוסך "דרך השטח" מוסך מורשה קיה  נעשה שימוש בחלקים מאושרים בלבד, מה שמבטיח מצד אחד את התפקוד האופטימאלי של המכונית שלכם לאורך זמן, ומאידך, משפר את הציון אותו אנו מקבלים מאנשי המחלקה הטכנית של היבואן.

אז הנה לכם עשר הסיבות מדוע אנחנו שוב מדורגים במקום הראשון כמצטייני השירות של קיה. ואם עכשיו תשאלו מדוע אנו חושפים את "המתכון הסודי" שלנו "ומסתכנים" בכך שמוסכים אחרים יעתיקו אותו, אז גם לזה יש לנו תשובה: השלם גדול מסך חלקיו – ואת זה, אף אחד לא יכול להעתיק…

לטיפול מהיר ומסור – הזמן טיפול 
או
התקשר אלינו – 09-952-3536

השאר תגובה